Aktualności » Dlaczego warto wybrać pylony reklamowe z podświetleniem LED?
Strona główna » Aktualności » Dlaczego warto wybrać pylony reklamowe z podświetleniem LED?

Dlaczego warto wybrać pylony reklamowe z podświetleniem LED?

Pylony reklamowe to rozwiązanie korzystne zarówno z punktu widzenia przedsiębiorcy, jak i potencjalnych klientów. Tego typu nowoczesna forma reklamy ma wiele zalet, a szczególnie ważną rolę odgrywa na rynku lokalnym, wyraźnie informując o lokalizacji danej firmy czy świadczonych przez nią usługach.

Reklamy świetlne w formie totemów

Pylony, zwane również totemami, stanowią jeden z rodzajów reklamy stosowanej najczęściej na zewnątrz. Nośniki tego typu umieszcza się zwykle przy wjeździe na firmową posesję, przed budynkami o przeznaczeniu komercyjnym, przy drogach, a także na stacjach benzynowych. Ich spore wymiary sprawiają, że są dostrzegalne nawet z większej odległości. Stabilną, spawaną konstrukcję dowolnie zaprojektowanej formy pokrywa się od zewnątrz różnymi materiałami, aby nośnik wyróżniał się odpornością na działanie czynników zewnętrznych oraz uszkodzenia. Bardzo ważnym elementem jest również zamontowane wewnątrz podświetlenie LED – można nim sterować manualnie, a także zaprogramować w taki sposób, by diody świeciły wyłącznie w określonym czasie.

Zalety pylonów reklamowych z diodami LED

Najważniejszą zaletą podświetlanych totemów jest funkcja informacyjna. Umieszczone na nich treści, m.in. nazwa firmy, dane kontaktowe, zakres usług czy cennik, nie tylko komunikują klientom obecność przedsiębiorstwa na lokalnym rynku, ale także ułatwiają dojazd oraz zachęcają do skorzystania z oferty. Dzięki nowoczesnemu oświetleniu LED pylon jest dobrze widoczny o każdej porze, a jego solidna konstrukcja służy właścicielom przez długi czas. Co dodatkowo ważne, lico totemu można z łatwością wymienić, np. w sytuacji, gdy widniejące na nim informacje trzeba będzie zaktualizować. Reklama świetlna to także dobry sposób, by wyróżnić się na tle konkurencji i podkreślić swój prestiż, zwłaszcza że można zaprojektować ją w sposób indywidualny, by stała się elementem wizualnej identyfikacji marki. Odpowiednio stworzony oraz ulokowany pylon reklamowy jest bez wątpienia trafioną inwestycją i dobrą formą marketingu, która będzie przynosić korzyści przez długi czas.

facebook