REALIZACJE » oklejanie witryn

Efektowne oklejanie witryn to skuteczny sposób na promocję firmy

Studio Reklamy Printer oferuje kompleksową usługę oklejania witryn sklepowych i tablic reklamowych na terenie miasta Wrocław i całego Dolnego Śląska. Gwarantujemy wsparcie na każdym etapie realizacji zlecenia od projektu po wyklejenie folią wybranej powierzchni. Gwarantujemy wysokiej jakości oklejanie witryn, gdyż do ich produkcji wykorzystujemy:

  • * folie z nadrukiem pełnokolorowym
  • * folie siatkowane One Way Vision (OWV)
  • * folie szronione (imitacja piaskowanego szkła)
  • * folie ploterowane po obróbce ploterem tnącym

Zapewniamy, że oklejanie witryn to skuteczny sposób na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych odbiorców oferowanych produktów lub usług. Zapewniamy bezkonkurencyjne ceny w mieście Wrocław i okolicach. Zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty już teraz!

Studio Reklamy Printer oferuje oklejanie witryn w niewiarygodnie korzystnych cenach

Pomysłów na dotarcie do Klientów nigdy dość! Doskonałym miejscem pod reklamę są witryny lokalu, w którym znajduje się biznes. Profesjonalne oklejanie witryn pozwala w efektowny i estetyczny sposób zagospodarować tą przestrzeń, by skutecznie przyciągała wzrok kierowców i przechodniów. Studio Reklamy Printer Wrocław posiada własne zaplecze technologiczne, które pozwala na szybką realizację powierzonych zleceń. Oklejanie witryn sprawdzi się genialne zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków. Jesteśmy w stanie zaaranżować każdą witrynę niezależnie od rodzaju prowadzonego biznesu. Naszą dewizą jest zadowolenie klienta, dlatego oklejanie witryn wykonujemy z dużą starannością, by cieszyła oko przez długi czas.

Oklejanie witryn jako promocja produktów

Foliowanie witryn sklepowych jest dziś niezwykle powszechnie stosowaną formą reklamy. Powszechność nie oznacza w tym przypadku jednak słabnącej skuteczności tego rozwiązania. Praktyka pokazuje, że odpowiednio zaprojektowane folie okienne wciąż wywierają na konsumentów bardzo pozytywny - z punktu widzenia marketingu - wpływ. Wyklejanie folią szyb bezpośrednio oddziałuje na podświadomość człowieka, który - jeśli tylko może być zainteresowany produktem lub usługą danego rodzaju - z pewnością zapamięta mijaną na swojej trasie witrynę, co stanowi już pierwszy krok do przyciągnięcia go do punktu Państwa firmy.

Bardzo ważnym aspektem oklejania witryn sklepowych jest przyjęty dla danej placówki projekt reklamy. Dobrze wykonana reklama w formie folii okiennej powinna być nie tylko atrakcyjna wizualnie i precyzyjnie zamontowana, ale musi także budzić pozytywne skojarzenia i idące w parze zaufanie.

Na szczęście branża ta oferuje cały wachlarz różnorodnych rozwiązań – zarówno w kontekście rozmaitych koncepcji projektowych, jak i w obrębie materiałów oraz dostępnych technik wykonania. Na życzenie klientów możemy skorzystać z folii błyszczących, matowych, przezroczystych lub półprzezroczystych (tylko jednostronnie przepuszczających światło), a także imitujących charakterystyczne właściwości rozmaitego rodzaju innych tworzyw. Folie okienne mają niezwykle szeroki wachlarz różnych zastosowań, a przy tym mogą zostać wycięte w dowolne kształty.

Skrócona charakterystyka rodzajów folii dostępnych w naszej ofercie

Aby ułatwić Państwu rozeznanie się z dostępnymi opcjami reklamowymi, poniżej zamieszczamy krótką charakterystykę wspomnianych już wcześniej materiałów, możliwych do zastosowania w ramach oferowanych przez naszą firmę handlowo-usługowych witryn okiennych:

Folia z nadrukiem pełno kolorowym

Możliwa do aplikacji na części lub całości szyby oraz w formie wycięć o dowolnych kształtach, zgodnie z założeniami realizowanego projektu. Ponadto cechuje się ona również silnymi właściwościami adhezyjnymi w obrębie materiałów takich jak metal czy tworzywa sztuczne. Jej początkowa barwa jest biała lub w pełni przezroczysta, a końcowo otrzymywane grafiki, wykonane na jej powierzchni, charakteryzują się wysoką rozdzielczością i doskonałą jakością druku nawet najdrobniejszych szczegółów danej reklamy.

Zadrukowaną okleinę można dodatkowo zabezpieczyć przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych oraz rozmaitymi uszkodzeniami mechanicznymi, na które będzie narażona, wykorzystując w tym celu laminat UV o połyskującym lub matowym wykończeniu. Folia okienna tego rodzaju występuje w dwóch wariantach – monomerycznym oraz polimerycznym. Pierwszy z przypadków stanowi opcję tańszą i bardziej krótkotrwałą (witryny średnio i krótkookresowe z trwałością do 24 miesięcy), a drugi natomiast alternatywę droższą, lecz pozwalającą na wytrzymanie bez strat na swoich właściwościach oraz walorach estetycznych nawet do 7 lat.

Folia OWV (One Way Vision)

Funkcjonująca powszechnie także pod nazwą siatkowana, dziurkowana lub perforowana. Oklejanie szyb folią tego rodzaju, oprócz standardowej zalety, jaką jest efektywne wykorzystanie przestrzeni reklamowej danego punktu handlowo-usługowego, niesie ze sobą jeszcze jedną korzyść. Jej specyficzna, zawierająca liczne dziurki, struktura z jednej strony pozwala na uzyskanie dowolnego rodzaju grafiki od zewnątrz witryny, a z drugiej umożliwia osobom znajdującym się wewnątrz pomieszczenia wyglądanie (przez nieznacznie przyciemnioną szybę) na zewnątrz lokalu.

Jeśli chodzi o oklejanie witryn we Wrocławiu, folie One Way Vision – dzięki swojej unikalnej strukturze, silnej przyczepności oraz wysokiej wytrzymałości na uszkodzenia i promieniowanie słoneczne – są często wykorzystywane w ramach witryn sklepowych i np. w obrębie pojazdów komunikacji miejskiej oraz przystanków autobusowych lub tramwajowych.

Folia matowa (mleczna / mrożona / szroniona / piaskowana / srebrzysta)

Zapewnia efekt doskonale imitujący wyglądem szkło piaskowane. Rozwiązanie to zapewnia elegancką i szlachetną estetykę oraz przekłada się na zwiększenie stopnia intymności wewnątrz danego obiektu, czyniąc jego szyby nieprzezroczystymi. Folie okienne tego rodzaju posiadają współczynnik przepuszczalności światła na poziomie 30%, a ich właściwości oraz estetyka są w stanie przetrwać w stanie niezmienionym - przy standardowych warunkach otoczenia - do 7 lat. Jeśli chodzi o ich możliwe zastosowania, nadają się zarówno do oklejania witryn sklepowych w całości, jak i do wycinania z nich pojedynczych fragmentów o dowolnych kształtach. Dodatkowo folie matowe wykazują wysokie właściwości adhezyjne, niezależnie od tego, czy szyba została nimi oklejona od wewnętrznej, czy zewnętrznej strony.

Samoprzylepna folia ploterowa

Folia wycinana ploterowo, rekomendowana przede wszystkim do aplikacji średnio i długoterminowych, których docelowa żywotność nie przekracza 7 lat. Tego rodzaju rozwiązanie służy przede wszystkim projektom, w ramach których wycina się rozmaite kształty, takie jak napisy, znaki graficzne, logo czy różnego typu oznakowania.

Folie ploterowe, podobnie jak w poprzednim przypadku, umożliwiają oklejanie witryn zarówno od zewnątrz, jak i od wewnątrz ich powierzchni. Silna przyczepność umożliwia ponadto wykorzystywanie ich nie tylko w ramach szyb punktów handlowo-usługowych, ale także aplikację w obrębie ścian, drzwi, okien, ekspozytorów reklamowych oraz rozmaitego sprzętu elektronicznego, obecnego na terenie danego obiektu. Dużą zaletą folii ploterowych jest również bogata ilość dostępnych barw (występujących w wykończeniu z połyskiem lub matowym), które można dowolnie łączyć w ramach ostatecznego projektu.

Dzięki szerokiemu wachlarzowi możliwych zastosowań, jest to coraz częściej stosowana forma reklamy w obrębie dużych miast takich, jak Wrocław, Gdańsk czy Warszawa.

Oklejanie witryn a zwiększenie sprzedaży w sklepie.

Oklejanie folią szyb sklepowych niesie za sobą szereg korzyści. Przede wszystkim, dobrze lub źle wykonana witryna reklamowa, umieszczona w ramach frontowej części sklepu jest praktycznie nie do przeoczenia przez przechodzącego obok potencjalnego klienta. Niezależnie zatem od jakości samej okleiny, jej bezwzględnym plusem jest doskonała widoczność i duży potencjał reklamowy. Jeśli zostanie on właściwie wykorzystany, umożliwi wpłynięcie na klienta w sposób pożądany przez dany punkt handlowo-usługowy.

Starannie opracowane i estetycznie zamontowane sklepowe folie okienne poprzez swoją treść mogą przekazać klientowi informacje o ogólnym asortymencie sklepu, aktualnie dostępnych promocjach lub pojedynczych produktach, których być może właśnie teraz poszukuje. Ponadto tego typu reklamy mogą także przekładać się na swoiste ukształtowanie potrzeby klienta, podsuwając mu liczne zalety danego rozwiązania i uświadamiają, z jakich powodów ów produkt może się okazać potrzebny.

Bezpośrednia forma przekazu witryn sklepowych bardzo często już sama w sobie doprowadza do zawarcia transakcji z klientem zainteresowanym naszymi usługami bądź towarem. Jak wykazały licznie przeprowadzane w obrębie tego obszaru badania, proces podejmowania przez klienta decyzji odnośnie zakupu trwa średnio od 3 do 8 sekund, co oznacza, że przy dostarczeniu odpowiedniego bodźca, bardzo łatwo przekonać go do dokonania zakupu. Tezę tę potwierdzają również wyniki innego badania, skupiającego się bezpośrednio na analizie efektów sprzedażowych sklepowych witryn okiennych, według których ten rodzaj reklamy pozwala na podniesienie średniomiesięcznego przychodu danego punktu nawet o ponad 30%.

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania

Czy oklejanie witryn sklepowych to dobry pomysł na promocję?

Jak najbardziej, jest to jeden z obecnie najskuteczniejszych, najbardziej ekonomicznych oraz najczęściej praktykowanych sposobów promocji obiektów handlowo-usługowych.
Spośród licznych – wspomnianych w dużej części już wcześniej – zalet właściwie zaprojektowanych sklepowych folii okiennych wymienić można m.in. poniższe ich cechy:

  • * duża skuteczność potwierdzona wieloma badaniami i analizami rynku,
  • * jednorazowa i relatywnie niska cena,
  • * długotrwały efekt,
  • * możliwość bezpośredniego dotarcia do klienta, dzięki odpowiednio dobranej tematyce oraz wysokiej estetyce reklamy,
  • * uniwersalność zastosowań - świetnie sprawdza się w obrębie niemal każdego rodzaju punktu handlowo-usługowego,
  • * wielozadaniowość – stanowi idealne rozwiązanie zarówno dla potrzeb długotrwałej reklamy, jak i pojedynczych lub cyklicznych akcji promocyjnych,
  • * wysoka efektywność tego rodzaju formy marketingu została wielokrotnie sprawdzona niemal w każdym regionie Polski - od małych miejscowości po duże aglomeracje miejskie, jak Wrocław czy Warszawa.

Ile kosztuje przygotowanie projektu?

Cennik projektów nie jest niestety jednolity, ponieważ zbyt wiele czynników jest zmiennych w przypadku tego rodzaju formy reklamy. Końcowa cena zależy zatem od docelowej powierzchni przeznaczonej do pokrycia folią oraz od typu samej reklamy.
Aby uzyskać wstępną wycenę, prosimy Państwa o przedstawienie najważniejszych oczekiwań oraz przekazanie podstawowych informacji i zdjęć odnośnie konkretnej witryny sklepowej.

Zastosowanie folii mlecznej.

Jeśli chodzi np. o Wrocław, tego rodzaju folie stosuje się przede wszystkim w obrębie wszelkich placówek, które powinny kojarzyć się z wysublimowaniem, elegancją i intymnością, jak np.:

  • * apteki,
  • * salony kosmetyczne,
  • * zakłady fryzjerskie,
  • * solaria,
  • * przychodnie lekarskie i szpitale,
  • * placówki banków i towarzystw ubezpieczeniowych,
  • * sklepy z ekologiczną żywnością.

Jak przebiega opracowywanie projektu dla klienta?

W przypadku każdego zamówienia na wyklejanie folią szyb i witryn sklepowych, nasi pracownicy przygotowują dla klienta przejrzysty i czytelny projekt, zawierający także graficzną wizualizację reklamy, umieszczoną w ramach zdjęcia docelowego obszaru jej przeznaczenia. Całe przedsięwzięcie przebiega przy konsultacjach oraz w pełnym porozumieniu z przedstawicielem klienta, aby efekt finalny był dla Państwa całkowicie satysfakcjonujący.
W ramach projektu możemy uwzględnić dowolne elementy reklamy, takie jak znaki charakterystyczne dla firmy, zdjęcia wysokiej rozdzielczości oraz wszelkie informacje dodatkowe - występujące w formie tekstowej lub graficznej - o usługach, asortymencie lub planowanych akcjach promocyjnych.

Co to jest folia polimeryczna?

Wspomniana już wcześniej folia polimeryczna to jeden z materiałów najczęściej wykorzystywanych do oklejania witryn sklepowych. Na powszechność jej stosowania przekłada się z jednej strony niska cena, a z drugiej – olbrzymia rozmaitość dostępnych zastosowań. Nadaje się ona zarówno do klejenia w ramach całych płatów, jak i w formie pojedynczo wycinanych elementów o dowolnych kształtach.
Ze względu na wytrzymałość obejmującą czas nieprzekraczający dwóch lat, jej stosowanie rekomenduje się przeważnie dla potrzeb krótkotrwałych akcji promocyjnych, przy czym - co warte podkreślenia - przez cały wspomniany okres, reklama wykonana na folii polimerycznej prezentuje się wciąż tak samo estetycznie.

Jeśli chodzi o Wrocław, oklejanie witryn sklepów przebiega w zdecydowanej większości przypadków właśnie przy wykorzystaniu folii polimerycznej.

Jak oczyścić wyklejone witryny?

Myjąc wyklejone folią szyby, należy pamiętać o tym, że folia, podobnie jak inne materiały, jest w mniejszym lub większym stopniu (zależnie od rodzaju) podatna na eksploatację i zużycie. Aby zatem nie nadwyrężać jej struktury, należy unikać stosowania agresywnych środków chemicznych, silnego tarcia oraz prób oczyszczania podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. skrajnych temperatur otoczenia). Dodatkowo, jeśli w ramach Państwa witryn okiennych występują małe, pojedynczo wycinane elementy, należy czyścić jej powierzchnie w taki sposób, aby nie narazić ich na zdrapanie.

Czy w razie wystąpienia takiej potrzeby, będę w stanie samodzielnie usunąć umieszczoną przez Państwa reklamę?

Jak najbardziej, umieszczone przez nas folie okienne można samodzielnie zdjąć, ręcznie zrywając okleinę, a następnie usuwając resztki kleju z powierzchni szyby np. przy pomocy acetonu lub benzyny. Po zakończeniu czyszczenia, witryna będzie wyglądała tak samo jak tuż przed umieszczeniem na jej powierzchni reklamy.

facebook