Aktualności » Pylon reklamowy jako wyróżnik Twojej firmy. 5 korzyści z wyboru nośnika
Strona główna » Aktualności » Pylon reklamowy jako wyróżnik Twojej firmy. 5 korzyści z wyboru nośnika

Pylon reklamowy jako wyróżnik Twojej firmy. 5 korzyści z wyboru nośnika

Stworzenie świadomości marki w umysłach potencjalnych klientów to jeden z najważniejszych tematów dla każdego przedsiębiorcy. Obecność w przestrzeni publicznej pozwala na szybkie zbudowanie wizerunku firmy. Jedną ze skuteczniejszych metod, które pomagają zrealizować ten cel, jest wykorzystanie pylonów reklamowych. Są to czytelne i widoczne z daleka reklamy, nadające marce prestiż, a przy tym przekazujące kluczowe informacje na jej temat.

Jakie są zalety korzystania z reklam świetlnych?

Po pierwsze, tego typu rozwiązanie jest znakomicie widoczne zarówno w dzień, jak i w nocy, bez względu na panującą pogodę. Reklamy świetlne budowane są w taki sposób, aby doskonale funkcjonowały pomimo niesprzyjających warunków atmosferycznych. Umieszczenie pylona w odpowiednim miejscu sprawi, że przechodzące osoby od razu go zauważą, a znajdujący się na nim przekaz pozostanie w ich pamięci.

Kolejną korzyścią jest dobrze zaprojektowany przekaz wizualny – światła, kolory, znaki graficzne – wszystko to o wiele łatwiej trafia do świadomości niż banalny tekst. Naturalną reakcją każdego człowieka jest zwrócenie wzroku w kierunku źródła światła. Pylony reklamowe przyciągają spojrzenia z daleka, zwłaszcza jeśli są umieszczone w przemyślanych lokalizacjach.

Z reklamy świetlnej korzystają firmy, które na to stać. Świadczy to o ich prestiżu. Jest to więc jeszcze jedna zaleta tej formy reklamy. Kiedy potencjalny klient zobaczy w przestrzeni miejskiej lub przy drodze pylon reklamowy, będzie wiedział, że ma do czynienia z uznaną na rynku marką.

Bezsprzeczną zaletę pylonów reklamowych stanowi także ich trwałość – wykonane z materiałów odpornych na uszkodzenia mechaniczne, będą spełniały swoje zadanie przez długi czas. Nie straszne im promienie UV oraz zabrudzenia. Są także odporne na podmuchy wiatru.

Reklama świetlna odznacza się przede wszystkim doskonałą stopą zwrotu z inwestycji. Wydane na nią pieniądze pomogą wzmocnić pozycję marki na rynku i przyciągnąć nowych klientów w relatywnie krótkim czasie. 

facebook